woensdag 2 september 2009

01.09.2009

Vandaag ben ik aangekomen in Helsinki. Ik zal hier van 1 september tot 18 december mijn tijd doorbrengen. Ik doe dit naar aanleiding van mijn stage + thesis schijf 3 van mijn opleiding Bachelor in het Sociaal Werk aan de Arteveldehogeschool Gent.

Tot nu toe kan ik jullie al twee dingen meegeven, namelijk mijn nieuw adres voor de volgende 3,5 maanden en mijn stageplaats.

Jasper De Deyne
Linnoituksentie 10B 015/3
00940 Helsinki
Finland

Van mijn stagebegeleidster van de finse Metropolia universiteit kreeg ik gisteren vorige mail in verband met mijn stageplaats:

"I have found you a good practical placement. It is a
cultural youth house Happi. Your field tutor is Jere Häkkinen. Your task
will be to arrange music events and construct with Jere a training place
for young rap musicians ( mainly boys with immigrant back ground)."


Donderdag heb ik afspraak met haar, dus later meer nieuws hieromtrent. Ik ben alvast laaiend enthousiast!

Näkemiin!
(tot ziens!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten