dinsdag 6 oktober 2009

06.10.2009

Hallo!

Geen foto's deze keer, maar een compilatie-filmpje van alle korte filmpjes die ik hier al gemaakt heb.

Wat uitleg bij de verschillende delen:

1) Uitzicht over Helsinki van bovenop de heuvel bij Linnanmäki pretpark.

2) Op weg naar optredens kwam ik een moto-happening tegen, georganiseerd door KTM.

3) Tijdens de opening van Happi was er een slideshow van alle medewerkers. Ik stond er ook tussen.

4) Ik had er al veel gezien, maar nog geen enkele hetzelfde model als de mijne: de Mercedes oldtimer. Dit is de Mercedes W114, het eerste type bar 8. Ik had m'n camera in de hand toen hij voorbijreed en kon hem mooi vastleggen.

5) De taart tijdens de opening van Happi. Ze was lekker!

6) Het vervoermiddel dat ik dagelijks gebruik: de metro. Met reclame langs de buitenkant.



(muziek: The Who - Baba O'Riley)

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten